Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „Delfin” Sp. z o. o. z siedzibą w Ząbkowicach Śląskich ul. Rzeczna 2 serdecznie zachęca wszystkich klientów korzystających z usług Przedsiębiorstwa w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków do skorzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta!
Internetowe Biuro Obsługi Klienta, jest aplikacją internetową, o połączeniu bezpiecznym klient-biuro, która umożliwia otrzymywanie faktur za wodę i ścieki w formie elektronicznej (e-faktura), oraz dostęp do informacji istotnych dla odbiorcy naszych usług.
Dzięki skorzystaniu z aplikacji IBO mają Państwo możliwość:
- podglądu faktur, wystawionych od dnia następnego po aktywacji konta,
- historii wpłat,
- kontroli rozrachunków, związanych z dostawą wody, odprowadzaniem ścieków,
- przeglądu historii wskazań wodomierza,
- przekazywania odczytów,
- analizy zużycia wody, odprowadzanych ścieków,
- weryfikowania danych ewidencyjnych.
Jak skorzystać z IBO ?
- W celu założenia konta skorzystaj z naszego formularza – potrzebna Ci będzie ostatnia faktura.
- Wypełnij wymagane pola z danymi.
- Zapoznaj się z treścią Regulaminu IBO.
- Zaakceptuj go 😊
I Witamy w świecie użytkownika Internetowego Biura Obsługi Klienta – bądź Eco i wybieraj rozliczenia drogą elektroniczną 😊