Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji DELFIN
Szanowni Klienci,
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „Delfin” Sp. z o.o. z siedzibą w Ząbkowicach Śląskich ul. Rzeczna 2 serdecznie zachęca wszystkich Klientów Spółki do wybrania elektronicznej formy otrzymywania faktur z tytułu świadczonych przez Przedsiębiorstwo usług.
Co należy zrobić, aby otrzymać fakturę na adres e-mail?
1) W przypadku nowych klientów składających wniosek o zawarcie umowy zaznaczyć odpowiednie pole na druku wniosku.
2) W przypadku klientów, którzy już korzystają z usług PWiK „Delfin” Sp. z o.o. należy przesłać drogą elektroniczną wypełniony i podpisany druk oświadczenia: do pobrania [tutaj].
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości Biuro Obsługi Klienta pozostaje do Państwa dyspozycji pod nr telefonu 74 8 151 608 lub drogą mailową: sekretariat@pwikdelfin-zabkowiceslaskie.pl, bądź osobiście w siedzibie Spółki – przy ulicy Rzecznej 2.
Bądź eko! Postaw na e-mail!