Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji DELFIN

 

Faktura elektroniczna

Szanowni Klienci,

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „Delfin” Sp. z o.o. z siedzibą w Ząbkowicach Śląskich ul. Rzeczna 2 serdecznie zachęca wszystkich Klientów Spółki do wybrania elektronicznej formy otrzymywania faktur z tytułu świadczonych przez Przedsiębiorstwo usług.

Co należy zrobić, aby otrzymać fakturę na adres e-mail?
1) W przypadku nowych klientów składających wniosek o zawarcie umowy zaznaczyć odpowiednie pole na druku wniosku.

2) W przypadku klientów, którzy już korzystają z usług PWiK „Delfin” Sp. z o.o. należy przesłać drogą elektroniczną wypełniony i podpisany druk oświadczenia: do pobrania [tutaj].

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości Biuro Obsługi Klienta pozostaje do Państwa dyspozycji pod nr telefonu 74 8 151 608 lub drogą mailową: sekretariat@pwikdelfin-zabkowiceslaskie.pl, bądź osobiście w siedzibie Spółki – przy ulicy Rzecznej 2.

Bądź eko! Postaw na e-mail!

Prześlij stan odczytu z licznika wodomierza

Prześlij stan odczytu z licznika wodomierza

Kontakt

74 815 16 08
sekretariat@pwikdelfin-zabkowiceslaskie.pl
bok@pwikdelfin-zabkowiceslaskie.pl
Rzeczna 2, 57-200 Ząbkowice Śląskie
Dane rejestrowe:
NIP: 887-100-42-29
Regon: 890661270
KRS: 0000145029

Pogotowie Wodno-Kanalizacyjne

74 815 16 08

Opracowanie: Alink Multimedia @ 2019